fredag 9 april 2010

Vide vaknade vid 6 i morse så nu är det bara han och jag uppe. Vide kollar på barn-tv och jag passar på att dricka kaffe och blogga lite.

Igår pluggade jag hela dagen. Nu har jag gjort alla delarna som kommer i Högskoleprovet och det känns skönt att veta att jag inte kan göra mer. Det går ju inte att plugga in, men man kan få en hum om upplägget så att man inte får en chock när man väl sitter där på lördag.
På lördagskvällen är vi sedan bjudna till Arvesens på middag. Det blir ett bra avslut på en intensiv dag på skolan...

Idag är det ju fredag och barnen är lediga. Vi ska åka och köpa galonkläder idag och jag ska gå på Myrorna och kolla på allt kul! Det är så sällan jag tar mig dit eftersom min buss aldrig går förbi där utan jag måste isåfall ta Ultra-bussen från stan. Är det fint väder kan man promenera från stan och då tar det ca 35 minuter, men då ska man ju ta sig tillbaka sen också...
Främst ska jag titta om jag hittar nåt fint och bra tyg. Sist hittade jag två stuvar som är perfekt som foder, varav det ena sitter i mitt första väskprojekt. Har jag tur hittar jag andra sytillbehör också. Jag ser fram emot besöket iallafall. Alltid hittar man nåt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar