tisdag 13 april 2010

Den nya väskan klar!




Idag fick jag äntligen namnbanden, så då kunde jag sy klart väskan, jippi! Tycker att banden blev jättehärliga med den orangea texten och den bruna botten-så klockrent Jag!

Väskan är en present till min svärmor, som uttryckligen önskat sig en, efter att ha sneglat på min:-)
Men det finns inte så många likheter. Den här modellen är lite mer arbetad. Jag är riktigt nöjd, den blev bättre än väntat på många sätt.

Väskan är faktiskt sydd av en duk jag hittade på Myrorna. Som foder har jag valt samma tyg jag använde till den bruna väskan.

Hoppas svärmor blir lika nöjd som jag!:-)

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Jag skulle så gärna vilja att du gjorde en väska åt mig. Om du hittar ett fint tyg och säger ett pris så får du designa som du själv vill. Bara jag får en namnlapp på den :). Måste ju visa var den kommer från!

    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Naturligtvis ska du få en äkta original Lill@Bus!:-)

    SvaraRadera