måndag 26 april 2010

Lååång promenad

Gick förbi på jobbet innan skolan och handlade lite hårfärg och solpuder. Kom ju ihåg att jag hade en 20%-are på hårprodukt så det passade ju utmärkt. Jag hade tagit med en påse morotsmuffins som jag lämnade hos mina kollegor. Jättegoda men lite demolerade efter att ha legat i väskan. Men jag lovar-dom är super.

Efter skolan promenderade jag ända upp till Skokanonen för att reklamera skorna. Det var precis som jag trodde. De var stenhårda. Jag fick alltså inte byta. Usch för Skokanonen!! Stackars barn som inte kan LEKA i sina skor, utan måste stå bredvid och titta på eftersom skorna inte håller annars...
Efter en del tjafsande så fick jag åtminstone 25% på nya skor, om jag ville. Vide måste ju ha skor så jag  köpte ett par som ursprungligen kostade 200:-, men med rabatt och skokanonen-stämpelkort så slutade alltsammans på 49:-. Det blev rätt bra till slut och skorna verkar fina och STARKA. Kanske håller de för mer än två timmar?

Jag spenderade nog 1 1/2  timme på Myrorna sen. Det finns ju så mycket kul att se på. Även om det finns mycket man SKULLE kunna köpa så måste man ändå hindra sig själv lite. Många bäckar små, du vet... Det blev slutligen handlat två tyger för 35:-. Sådär halvfina, men de kommer att passa utmärkt som foder i väskor:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar