måndag 12 april 2010

Prov

I lördags var det så dags för Högskoleprovet. Vi började vid 8:00 och slutade ca 16:20. Jag tyckte ändå att dagen gick fort och att jag var pigg och skärpt. Mitt resultat blev 71 poäng, ungefär 1,1 enligt förra årets normeringstabell. Vad mitt riktiga slutresultat blir enligt årets, får jag veta i början på vecka 18. Jag är nöjd, hade inte förväntat mig mer iallafall.

Idag har jag varit på skolan och gjort word-prov. Ska bli intressant att se hur mycket jag får på det, ingen aning om hur det gick. Jag tycker att det gick bra, men vet inte hur läraren vill ha det, layoutmässigt.
Nu har jag fått hyfsat mycket att göra i veckan, men som omväxling ska det bli kul att ha att göra. Det blir annars lätt att man känner sig lat. Det finns förvisso annat att sysselsätta sig med här hemma och i vårsolen, men men ...:-)

Köpte två tyger idag varav det ena är en akrylatväv i riktigt härligt somrigt orangegult mönster. Av det har jag planer på att sy den ultimata strandväskan. Jag kommer med mer detaljer om det senare...
Såg idag att mina namnband är på väg! De är efterlängtade, speciellt med tanke på två presenter jag håller på med som jag inte kan sy ihop förrän banden är på plats. Yeay!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar