torsdag 29 april 2010

Nu pratar jag fynd

Finns det något härligare än att fynda?? Idag, bara av en händelse gick jag in på Lindex då jag såg skyltat att de hade halva reapriset. Kom dessutom på att jag igår kväll fått ett 25% erbjudande via sms. Jag hittade en jättefin funktionsjacka i storlek 104 som kostat 399:- ordinarie pris, men nu var nedsatt till 209:-. Den verkar riktigt rejäl i kvaliten, nästan som P.o.p:s. Hittade även ett par "Cars"-sockar till Noah för 10:-.

Med rabatterna hamnade vi på 84 kronor. Klart prisvärt!

Än så länge är jackan för stor för Vide och för liten för Noah , men till hösten och nästa vår är den nog utmärkt i storlek för minsten.

Snacka om att man kan bli glad för så lite!:-)

Ikväll så är det samfällighetsmöte, och i år är det vår tur att vara värdar. Så Olov håller på att baka en kladdis och jag ska snart börja med städning. Kommer inte att hinna nåt skolarbete idag eftersom jag varit på stan...förresten, vi hittade tapeter till köket på Rusta. Jättehäftiga, kommer att lägga ut en bild i morgon  då Olov tapetserat klart:-)
En ledtråd är dock att vi aldrig mer behöver köpa tidningen...;-) Hoho

2 kommentarer:

  1. Den där jackan är ur samma serie som Lukas vinteroverall. (Han hat t.o.m samma färg) Jackan har funnits i modell både med foder och utan. :-) Bra fynd!

    SvaraRadera
  2. Ja jag tycker att den verkar jättebra! Jag hade för mig att Lukas hade denna jacka också men det var säkert overallen jag tänkte på...:-)

    SvaraRadera