tisdag 6 april 2010

Måndag och slödag

Ja, måndagen bjöd verkligen inte på mycket aktiviteter. Jag var så trött och seg i hela kroppen, tror att jag har en liten förkylning på gång...dessutom har vi under dessa påskdagar varit MYCKET onyttiga vilket alltid resulterar i orkeslöshet för oss.

Barnen var förstås hemma eftersom det var annandag påsk, men det var inget trevligt väder så vi stannade inne. På eftermiddagen åkte Olov och Noah på Willys och handlade. När de sedan kom hem hade de köpt pizza:-) Usch vad mätt jag var sen!

Idag hade jag tänkt plugga hela dagen, men så ringde chefen för en timme sen och ville ha mig att jobba sex timmar. Så nu ska jag strax ta bussen in för lite jobb. Jag är faktiskt tacksam för att jag får tjäna lite extra pengar nu eftersom jag inte har fått fler schemalagda timmar på Åhléns. Men resten av veckan MÅSTE jag plugga eftersom jag har Högskoleprovet på lördag....

Puss Puss!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar