måndag 26 april 2010

5-årskalas!

I morgon fyller ju Noah 5 år, och det firade vi igår. Först fick alla barn (och de vuxna som ville) härja på Busplaneten och sedan åkte vi hem till Ferievägen för tårta.
Noah fick en superman-dräkt av oss på morgonen som han bara älskade! 

Han fick såklart massa annat fint, bl a en sparkcykel, lego. målarbok, kläder och vattenpistoler. Åsså ska han ju få sin cykel imorgon:-) Här har en del av de barn som var med igår bänkat sig för morotsbakelser:

Om en dryg timme ska jag åka in till stan för skola. Sedan ska jag promenera upp till Skokanonen och byta ett par av barnens skor som efter andra användningen gick sönder...så tråkigt när sånt händer. Min uppfattning är att de är rätt hårda på Skokanonen med reklamationer, så vi får nu se om jag kan få lämna tillbaks dom.
Efter det ska jag till Coop och handla lite hårfärg (de är billigast där) och även göra ett besök på Myrorna (jiii!).

Solen lyser och det verkar bli en bra måndag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar