fredag 16 april 2010

Fredag och premiärbesök på Busplaneten



Solen har lyst så fint hela dagen och idag har vi besökt Busplaneten för första gången! Det är inte lika stort som Leos, men det kan ju också vara en fördel. Vi stannade ca två timmar och barnen verkade ha kul iallafall. Det blir definitivt fler besök där, Leos ligger ju en bit bort...

Vi har också varit på Maxi och handlat lite inför vår middag imorgon då Olovs lillebror med familj kommer på besök. De har just flyttat upp igen från Stockholm med sin lilla bebis, Nils, två månader gammal.
Om jag hinner ska jag sy en haklapp till den lille. Jag har en rätt stor akrylat/vaxduksbit som jag funderar vad jag ska göra med. Tanken är nog att jag ska sy en strandväska av den, men det kommer förmodligen ändå att bli en del spillbitar över. Barnen skulle nog också bli överförstjusta om det blev över till varsin liten väska också...:-)

Nä nu ska jag göra varma mackor till barnen, det ska bli en del av deras fredagsmys...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar