onsdag 14 april 2010

Veckans skolarbete

Idag händer nog inget särskilt.
Jag ska göra några skoluppgifter jag fått, tre annonser som jag ska försöka efterlikna så mycket som möjligt. Det kan bli intressant!:-)
Igår fick jag träna på att skriva formella brev, vänsterställda och högerställda. Snart sitter det där som berget. Sen på tur är det offerter, protokoll och kanske fakturor? Det är så bra att kunna sånt där känner jag. Jag som varit så dålig på Word förut. Nu kan jag snart ALLT.

Den sista uppgiften jag har för veckan är att "starta ett företag". Man ska beskriva sitt eget företag, sysselsättning, omsättning osv och sammanställa detta i ett dokument som jag ska lämna in senast måndag.
Jag tror att det får bli ett väskföretag eller nåt...;-)

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar