lördag 27 mars 2010

Snöig lördag idag

Jag vaknade i morse och var supertrött, som jag har varit den senaste, förkylda, veckan. Inget nytt alltså. Men det var bara att pallra sig upp och efter en dusch var jag hyfsat pigg ändå.

Jag åkte sedan in till stan för jobb, men jag skulle inte börja förrän klockan 11 så då passade jag på att slinka in på Ohlssons för att kolla...ta-da... TYG! Jag har tänkt prova på att sy en annan väskmodell och jag hade sån tur att jag hittade ett trevligt brun/beigemönstrat tyg till halva priset och en billig stuv som jag ämnar använda som foder. Jag fick allt för dryga femtiolappen. Jag älskar verkligen att göra klipp! Bokstavligt...

Sen var det dags att jobba och jag fick vara på hemavdelningen även idag. Faktiskt jättebra att få syssla med annat än smink. Och så får jag gotta mig i textilierna...;-)

Snart ska vi lägga barnen och efter det ska vi se ett inspelat Millennium från förra lördagen. Direkt efter det så börjar ju andra avsnittet, så vår lördagskväll är räddad:-)
Får se om Olov slänger ihop nåt gott, eller om vi ska försöka vara nyttiga ikväll...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar