fredag 5 mars 2010




Denna fredag bjuder på sol och vinden verkar ha försvunnit. Så morgonpromenaden blev lite behagligare idag. Efter promenaden satt vi ute på baksidan, Olov och jag och drack lite kaffe.

Det är ju nu i mars det börjar bli så härligt ute. Det behöver vi efter denna långa mörka årstid, bara sitta och njuta i solen och den friska luften :-)

Igår kväll gick jag över till grannen och vi pysslade ett dopkort. Blev jättefint som du kan se här! ;-) Oj så mycket scrap-prylar hon har! Skulle bli tokig om jag själv hade allt det där eftersom jag har sån prestationsångest när det gäller sånt där. Jag menar, vad skulle man välja?!

Sätter också in en bild på mitt senaste målarprojekt; hyllan i barnens rum som från början var vit och tråkig, vanlig folie. Lite härligt grön färg och vips, vilken barnkammardröm! Nya förvaringslådor fick det också bli, köpta på Rusta, så underbara och söta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar