måndag 8 mars 2010

Bättre i magen!

Idag har jag hunnit lämna barnen på dagis och sen gjort en studiemedelsansökan via internet. Tycker det är så luddigt med poäng och studietakt på komvux, så vi får se om Csn godkänner det jag skrivit!

Hade tänkt gå på en längre promenad idag men kände halvvägs till förskolan att jag började må lite illa så jag får nog snällt ta det lugnt idag (också)...

Olov for och skulle köpa min studielitteratur i fredags men ingen bokhandel hade dem, utan de var tvungna att beställa hem. Så tråkigt....nu tar det några dagar till innan jag kan börja läsa, vilket känns enormt tråkigt. Hade ju velat komma igång, helst före helgen:-(
Jag tror att de skulle kontakta mig i mitten av denna vecka iallafall, det var då böckerna beräknades komma hem.

Hoppas att gardintyget kommer idag! Hoppas hoppas hoppas :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar