torsdag 4 mars 2010

En morgonpromenad i solen



blev det i morse och så här vackert kan det se ut när man går över gamla träbron här i Sävar. Tyvärr så var det inte helt vindstilla utan vädergudarna fortsätter att plåga oss med blåst. Men promenad är alltid stärkande för kropp och sinne!

Jag fick sån lust att börja sy idag så jag rotade fram en trikåtop som jag aldrig använder, och sydde en mössa! Lite knepigt att sy i trikå dock, med min typ av maskin, det blir kanske inte supersnyggt, med med lite övning kan det bli nåt för barnen att använda. En ny färg varje dag?:-)

Min lärare har nu skickat studieplaneringen via mail så nu vet jag ungefär vilket tempo jag ska köra...nu behövs bara böckerna "Information & Layout A, Office 2007" - Teoriboken och Uppgiftsboken. Tur att de inte är så dyra, under trehundringen :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar