tisdag 23 mars 2010

Bloggpaus


Oj, vad dagarna har gått fort! Har inte alls hunnit uppdatera bloggen som jag skulle ha velat.

Idag har varit en underbart solig tisdag. Vi hann vara ute en stund efter dagis och barnen fick leka med grannbarnen en stund och åka lite skidor (det var Vides premiärtur nånsin!).

Medan barnen var på förskolan hann jag med veckans inlämningsuppgifter. Det känns väl alltid bra att ha gjort klart sånt i god tid så får man tid till annat också:-)
Än så länge är kursen väldigt enkel, arbetar ju med Word, men jag antar att B-kursen är något svårare. Det är iallafall skitkul att plugga data, det kan jag säga. Och så nyttigt att lära sig!

Efter plugget så hann jag med att sy färdigt laptopfodralet. Jag började med det igår efter middagen. Ska sätta ut beskrivning och bild inom kort!
Det är så underbart trevligt att sy. Det är nånting med textilier, mjuka matierial, att få skapa något unikt, det är verkligen att få utlopp för kreativiteten som ligger och pyr och väntar på att få komma ut.
Att sy är min grej! Hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar