söndag 7 mars 2010

Magsjukelände

Igår kväll började jag må konstigt i magen och mådde illa hela natten. Vaknade tidigt av att jag var tvungen att kräkas, och det kom inte lite!
Det känns dock bättre nu och jag har fått i mig lite banan och fil.

Olov och barnen for alltså på kalas och dop själva idag. Så nu är jag ensam, vilket känns ganska skönt. Har sovit större delen av förmiddagen och har nu sett lite film.

Igår hade vi heldag med Degermans. Först badade vi på äventyrsbadet i Holmsund, för att sedan besöka bowlingbanan. Jag vet inte vad jag ska säga om bowling annat än att jag suger! Hemma på Wii:t går det hyfsat, men med de där supertunga bollarna...fast å andra sidan har jag bara bowlat ca 3 gånger så det kanske inte är så konstigt.

Nä nu ska jag surfa vidare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar