onsdag 3 mars 2010

Skolstart!

Första halvan av dagen var lugn. Vide var tillbaka på dagis idag eftersom han inte haft feber sen igår morse.
Halv tre hade jag en infoträff på skolan med min lärare. Hon gick igenom lite praktiska saker med oss angående utbildningen.
Har inte fått min planering ännu, hon skulle skicka den till mig sa hon. Så än så länge är jag pluggfri:-) Nästa vecka är det sportlov så då blir det inga träffar på skolan. Annars är det två gånger i veckan, måndagar och tisdagar. SÅ skönt att göra mesta arbetet hemma, men att ändå få komma ut ett par gånger i veckan och träffa lite folk!

Nu är jag hemma själv en stund, Olov är och träffar "grabbarna". Ska surfa lite och sen se om det blir nåt på burken.

I morgon om vädret tillåter så blir det promenad igen. Det blir nog en del onyttigheter på söndag då vi ska på kalas på förmiddagen och sedan dop på eftermiddagen...:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar