måndag 15 mars 2010

En bra dag


Kan inte sova så jag tänkte jag skulle skriva här istället.

Idag har varit en trevlig dag som började med skolträff. Vi gjorde inget särskilt idag förutom att vi gick igenom veckoplanering och lämnade in övningsuppgifterna. Jag var bara där någon timme så det blev en kort skoldag, och så kommer det vara framöver:-) Vi läser ju på närdistans så vi gör det mesta hemma.

Efter det så promenerade jag hela Ö.K. upp till Intersport där jag hittade en fin röd jacka som jag föll för:-) Fast jag vet inte om jag valt rätt färg, de finns även i svart och det är ju kanske en mer gångbar färg. Röd är ju lite tuffare och trevligare på många vis. Men den svarta var fin den också...hmm
Gick även en sväng på trevliga Myrorna och fyndade ett par tyger som bl a ska bli foder till väskan som står på tur att bli sydd.

Efter middagen sydde jag färdigt gardinkappan, och nu hänger den där, så fin i barnens lekrum.

Idag har varit en toppendag på alla vis! Nu måste jag gå och sova, känner hur tröttheten har tagit över...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar