onsdag 9 juni 2010

Hemnätet

Det gick ju fort! Fotografen här i måndags, redigering av text idag och så lades huset ut alldeles nyss på Hemnet.
Det blev snygga bilder och tomten och rummen ser stora och luftiga ut.

Den 20:e blir det också allmän visning vilket blev bestämt idag. Det är så otroligt spännande nu! Tänk om det inte kommer nån? Hemska tanke..

Jag har varit ledig idag och då passade jag på att sortera bland alla barnkläder i förrådet. Ungefär hälften av kläderna gick till Myrorna och den andra hälften till Lill-Nils. Vi lämnade av dem idag och Anna blev mycket glad över alla påsar med kläder, skor och leksaker och Nille lekte med rullspegeln och speldosorna på golvet.
Förresten så ska Anna och Lars gifta sig i höst. De kommer att hålla till i Svedjan, alltså samma ställe som jag och Olov gifte oss på.
Jag har tagit på mig att lägga brudmakeup och jag älskar ju att göra brudar vackra på sin dag! Det här är tredje sommaren på raken som jag sminkar till ett bröllop. Love it!

Nu kommer jag att jobba tre dagar i sträck, sedan har jag inget mer jobb inbokat på två veckor vilket känns behövligt med tanke på det arbete vår visning och flytt innebär. Sedan jobbar jag from 28 juni tom 15 augusti.

Nån semester är det alltså inte tal om denna sommar, förutom just nu då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar