fredag 18 juni 2010

Fredagkväll!!

Äntligen fredag! Även fast jag varit ledig och har haft fredag hela veckan så är det ändå nåt särskilt med fredagar.
Jag har jobbat extra fyra timmar idag och började tio. Innan jobbet hann jag med några ärenden, jag lämnade papper hos Per på Boporten, köpte hårprodukter åt mig och Olov samt hämtade ut mina provlinser.

Jo, jag tänkte prova nu igen om det funkar med linser.
Jag har fortfarande hoppet uppe om att det ska fungera! Men ögonen vill inte riktigt vara med, de har blivit så torra. Så jag köpte en flaska med återfuktningsdroppar också. Hela 2 ml. Jag blev typ lurad. Förpackningen var nog TIO gånger så stor som den LILLA flaskan. Jag fick betala ca 60 kronor för 2 futtiga millisar???!
Jag fattade inte förrän jag kom hem att jag blivit blåst. Fy bubblan om dom inte fungerar!

När jag slutade vid två. så traskade jag bort till H&M och kollade lite kläder. Som vanligt ingen lycka. Vad har hänt med H&M:s klädkollektion? Det är ju bara skit! Värst är det på Ersboda.
Som tur vad råkade jag gå förbi bikiniavdelningen där jag äntligen ramlade över ett par bikinitrosor i exakt den modell jag sökt efter. Tur att det fanns en matchande fin halternecktop till. 179 kronor betalade jag. Tycker jag är helt OK för en bikini! Funderar på att köpa ett par svarta också, nu när jag äntligen hittat rätt modell.

Nä nu kräver barnen sina fredagspopcorn! Trevlig fredagskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar