fredag 11 juni 2010

Amanda botade min huvudvärk

Igår kom Amanda Jenssen in på Åhléns med sin pojkvän, umebon och sångaren Dennis Lyxén. Tänkte att det skulle vara typiskt om hon kom fram till mig och ville ha hjälp (har hjälpt några kändisar bli fina under de senaste åren!). Jag ställde mig i en vrå och började plocka upp varor. Så hör jag en känd stämma bakom mig och då är det ju hon! Hon ville ha hjälp med mineralsmink.
Efter lite testande så vi hittade en nyans som skulle passa henne, den allra ljusaste porslinsnyansen. Hon såg precis ut som på tv, men hade väldigt sparsmakat med smink. Hon hade en typiskt 50-tals-amandaklänning och var längre än jag trodde. Hon var försiktig i sitt sätt och lite eftertänksam och det är nog precis som jag minns henne från Idol 2007. Trevlig på ett avvaktande sätt.

Jag hade huvudvärk innan hon kom. Den var sedan borta likt en vind...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar