onsdag 23 juni 2010

Budgivning till höger och till vänster

I eftermiddag klockan 16:00 gäller det! Då blir det budgivning. Det är nu i sluttampen tre intressenter på huset, fyra har hoppat av.

Samtidigt håller vi på att buda på fyran, som nu är uppe i 205 000:-. Det budet lade vi igår kväll, men mäklaren har fortfarande inte ringt upp. Hur svårt kan det vara?? En sån här grej borde ju alla parter vara angelägen om att få ur världen nu innan fredag och midsommarafton? Vad är det som tar sån TID?

Igår var det en fin dag med mycket sol. Så jag hann med en hel del solning på altanen. Tror att jag undvek att bränna mig iallafall, trots att jag inte smörjt in mig.

Känner mig så plufsig nu! Jag har varit alltför onyttig de här senaste veckorna och det syns på låren. Så denna vecka ska jag försöka promenera två gånger per dag, en gång ensam på morgonen och en gång med älskling efter lunch.
Ska försöka hitta nån Yoga-klass när vi flyttat också. Behöver träna gammkroppen!

Nä nu ska jag ta hand om yngsten som har vaknat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar