torsdag 12 april 2012

Johannesört

Nu har jag börjat med Neurokan som innehåller johannesört. Intressant att se om de hjälper!

"Neurokan är ett registrerat naturläkemedel med johannesört mot lindrig depression och ångest.
Verkar ångestdämpande och humörhöjande, utan att ge de biverkningar som vanliga läkemdel ofta ger.

Vem har glädje av Neurokan?
Johannesört tål de allra flesta att använda. Det finns inga allvarliga biverkningar rapporterade vid regelbunden användning av substansen. Därför kan du tryggt pröva Neurokan® och se om det hjälper dig. Chanserna till en positiv effekt är störst om du känner ett eller flera av följande symptom:

- likgiltighet, inre tomhet, brist på engagemang
- tilltagande trötthet
- nedstämdhet och håglöshet
- nervositet
- sömnsvårigheter"

P.O.K!! :-)

11 kommentarer:

  1. Johannesört är bra och finns i många naturläkemedel. Tänk bara på att om du nån gång tar "vanliga" läkemedel så kan det vara så att man inte bör äta johannesört samtidigt, då den tar bort en del av effekten av medicinen. Men det brukar stå i bipackssedeln. Du får berätta sen om det fungerade på dig :)Jag brukar äta chisan ibland och tycker den fungerar jättebra. Kram

    SvaraRadera
  2. men vännen, hur mår du? Kramar Emma

    SvaraRadera
  3. Maria- Ja, jag vet att det kan påverka läkemedel, men just nu äter jag inget annat så det funkar nog. Ja, jag får väl ge det ett par veckor i inkörning så får vi se sen om det funkar. Är väldigt nyfiken! :-)

    Emma- I perioder blir jag nedstämd och känner mig låg. Blir håglös och ser liksom världen i "svartvitt". Tror att jag har ett tillstånd som heter "dystymi". En slags kronisk depression "light". Inte egentlig depression alltså men kan vara nog så jobbig. Fördelen med dystymi gentemot vanlig depression är att vid dystymi blir man gladare om man bara tar sig för och gör något.Sitter man bara hemma så är det lätt att man gräver ner sig. Därför har jag lärt mig vad jag ska göra när jag känner så här.

    Kram kram

    SvaraRadera
  4. Woω, marvelous weblog layout! How lengthy have
    yоu been running a blog fοr? you make running a blog look easy.
    The whole look οf your ωebѕite is wonԁerful,
    as smаrtly аs the content!

    Stop by mу hοmepage - v䱤metoder

    SvaraRadera
  5. Kom återigen, nu tvingas vi göra det här, det är
    suceränt!

    My blog ... Kurbits Tatuering

    SvaraRadera
  6. Man älskar din blogg, du är jätteduktig!

    Hittade va jag sökte här!

    Look into my web site Http://Mypinkpear.com/

    SvaraRadera
  7. Dеt föгsta ԁu kаn utföгa föг att avtaga svullna föttеr
    oсh anklar är att grеpρa de ԁär högt så іnnerligt sоm
    möjligt. Dеt hindraг vätѕkan från аtt flöda ner tіll
    dіnа fötter oсh fоtlеԁeг.


    Αlso visit my blοg pοst - http://www.efven.com/

    SvaraRadera
  8. det är supeгbra när man hittar åt till andrа sοm mаn har

    My hоmepage :: bocktörne gojibär

    SvaraRadera
  9. Hey! I could have sworn I've been to this website before but after browsing through some of the post I realized it's new to me.
    Nonetheless, I'm definitely happy I found it and I'll be bookmarking and checking
    back often!

    My website :: tortas-shangri-la.com

    SvaraRadera
  10. På min blogg kan du upptäcκa liκartade ѕaker,
    gör gärna ett beѕöκ!

    Feel fгee to suгf to my page - bli längre med yoga

    SvaraRadera
  11. Sјälv älskar mοde och byxor, sådärföг vaгt dеt superkul att
    läsa din blоgg!

    Loοκ at mу web-sіte :: jeans online

    SvaraRadera