onsdag 18 april 2012

Nej men skit också

När Olov kommer ner till polisstationen och loggar in på datorn så har inte ansökningen blivit tillgänglig ändå. Tydligen bara ett rykte om att det är på väg. Jaha...

Och inget lån fick vi heller trots en väldigt hjälpsam bankkvinna som försökte med allt för att vi skulle få beviljat ett lån. Jag tror hon tyckte lite synd om oss faktiskt :p
Jaha, så nu står vi där på pottkanten. Men det ordnar sig alltid, jag är inte särskilt orolig även om det rör sig om mycket pengar.

Jag fick iallafall en liten shoppingstund idag! Som sagt så behövde jag köpa en present. Jag hade inte tänkt köpa något åt mig själv men det blev ändå ett schampo, ett mini-nagellack och reaunderkläder.Gud vad det är svårt att låta bli! Lindex hade dessutom tag 2 betala för 1 och då måste man ju bara passa på, eller hur? Så jag hittade två tunnare mössor till barnen och just det, vinterhandskar till Noah för halva reapriset på Kappahl. 

Det är bara att konstatera, man ska inte gå i butiker just nu när de fått upp alla sommarkläder! Jag blir helt sjuk! Vill shoppa, men bör inte...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar