tisdag 17 april 2012

Känner mig lättare i själen

Jag har mått bättre i några dagar nu. Piggare. Antingen så beror det på att jag har börjat tänka bättre tankar eller så beror det på att jag har börjat äta bättre, bestämt mig för att ta tag i träningen (och faktiskt gjort det!) och börjat äta Johannesört. Det är jättesvårt att veta orsaken, men förhoppningsvis är det en kombination av allt det här. Vårdeppet har försvunnit i stort sett också, nu har jag hunnit vänja mig vid ljuset tror jag.

Det faktum att jag blir piggare gör att jag orkar ta itu med saker, som träning till exempel. Nu har jag dessutom haft inspiration att kolla på klädsömnadskurser eller andra härliga kurser som sätter kreativiteten i spinn. Jag känner det så starkt nu; jag behöver vara KREATIV. Skulle vilja börja sy kläder, åtminstone barnkläder. Jag skulle vilja börja måla i akvarell också. Kreativ som sagt :-)

Kram på er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar