onsdag 30 november 2011

Pyntat och klart?

Sitter här i mitt adventspyntade kök, med röda julpaneler, ljusstakar i fönstret och stor duk på bordet och bara är. Allt är tyst och stilla. De andra sover. Lugnet före stormen lite grann, men det är nu  man ska sätta sig ner med sin kaffekopp och bara njuta...och det gör jag, tro mig. Jag älskar sådana här lyx-stunder.

Igår kunde jag äntligen köket bli färdigpyntat, då jag fick mina julpaneler jag vunnit på tradera. De var så fina, så fina, mycket finare i verkligheten. På grund av att det var en fläck på dem så var det inga andra intressenter...men som jag hade hoppats och trott så gick fläckarna enkelt bort med lite fläckborttagningsmedel. De ser helt nya ut där de hänger. Perfekt!

Norrlandsresan var trevlig, men lite slitsam då jag varit förkyld under hela resan och sovit otroligt dåligt. Jag är fortfarande förkyld, väldigt snorig, men har åtminstone fått sova ut i ett par nätter, i egen säng, aaaahh!

Vi har suttit nu i två långa dagar med grupparbetet. Vet inte hur effektivt det egentligen är att inte dela upp arbetet, men vi anser oss nog klara och kan skicka in denna del 2. Puh!! Ska bli otroligt skönt att bara få plugga i sin egen takt och få ta rast när JAG vill....nu är det delprov som gäller så jag måste plugga till det idag.....

Ha en underbar dag mina vänner! Njut av alla små guldstunder.....glöm inte det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar