måndag 14 november 2011

Julgardiner

Håller på att välja julgardiner till köksfönstret men kan inte bestämma mig för vilken look jag ska välja.
Jag tycker det är så rent och snyggt med vita julgardiner, exempelvis med ett rött och grått tryck på. Samtidigt så älskar jag de traditionella röda julgardinerna som i min barndom var så ombonade och varma. Våra kökstapeter närmast fönstret är mörkt silvergrå, därför tror jag att vita med grått och rött tryck skulle passa bra.
Hur som helst tänkte jag mig röda paneler bakom de vita så jag tror ändå att det blir mysigt.

 Vad tycker du?

6 kommentarer:

  1. Jag har samma funderingar på julgardiner....
    Jo, Sven har, som du kanske läst i min blogg, upplevt stora förändringar av LCHF. Han är mycket duktig och kör strikt. Men jag är på väg åt det hållet när jag förfärat lär mig mer och mer om vad socker ställer till med. Kram

    SvaraRadera
  2. Nu blev jag så sugen på att julpynta! Jag vet att grannen redan börjat. Undrar om Linda dragit fram sina tomtar...

    SvaraRadera
  3. Emma - såklart inte haha! men snart så! :) hihi

    SvaraRadera
  4. Ja, jag ska börja i mitten av nästa vecka då vi ska bort hela första adventshelgen. Det blir super:-)

    SvaraRadera
  5. ...det kliar i fingrarna, undrar var julgardinerna är Puss!

    SvaraRadera
  6. kliar kliar kliar i julinstallerarfingrarna! Snart kör vi igång tjejs!

    SvaraRadera