torsdag 20 maj 2010

Underbara torsdagsmorgon

Det är tidig morgon och jag har suttit på altanen en stund och bara njutit av ensamheten, den sköna morgonluften, fåglarnas kvitter, dagget i gräset och intagit dagens första kaffe.
De andra sover.
Guldstund.

Idag ska jag jobba kväll, och det innebär att jag måste ta den sena bussen. Men det gör inte så mycket Jag ska ta med träningspjucksen och gå en runda medan jag ändå väntar. Det gjorde jag ju även i vintras, men det är klart, vädret är ju på min sida nu. Jag behöver knappast frysa!

Jag fick ju mina nya skor i måndags och nu har jag varit och promenerat efter jag lämnat barnen i två  dagar. Det är såå skönt att röra på sig, det kan jag säga. Nu har jag t o m lite träningsvärk. Jag är verkligen otränad.

Nu hör jag att de andra har vaknat, ha en bra dag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar