tisdag 11 maj 2010

Blandat stuff

Svärmor kom förbi häromdagen med lite grejer. Mest mat, men också några tygstuvar från 70-talet. Hennes moster och man har hamnat på ett demensboende så det hade varit utrensning i deras gamla lägenhet. Hon sa att det fanns hur mycket som helst där, men paret hade en önskan om att allt skulle säljas på allmän auktion, för att undvika orättvisor kanske?

Jag vet ännu inte vad jag ska sy av dem, kanske någon väska? Ja vi får se helt enkelt. Just nu har jag mest fokus på skolan. Jag har ju bara ett par veckor kvar nu och efter det kommer jag ju att vara ledig ett tag så då kommer jag kanske ha tid på ett annat sätt.

Idag har vi båda barnen hemma. Vide har feber. Noah fick vara hemma som sällskap enligt hans egen begäran. Vi hade hur som helst  ingen som helst lust att gå ut i morse, det är regn och gråmulet och bara supertrist.

Förresten, jag har glömt att berätta att Linda har anmält oss till Tjejmilen den 5 september. så nu är det bara att börja träna. Fast vi ser absolut ingen prestige i det. Vi ser det som ett sätt att få ta del av en folkfest, och man springer (alt. går;-)) ju runt Djurgården, kan ju bli hur mysigt som helst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar