onsdag 12 maj 2010

Jessica har fyndat igen

Idag var jag in på morgonen och gjorde ett prov, det sista nu före Powerpointprovet. Till skillnad från förra gången så promenerade jag denna gång ut från datasalen med ett leende på läpparna. Jag tycker provet gick som en dans. Nu väntar jag med spänning på resultatet som jag får via mail.

Jag var färdig vid halv elva och vädret var helt underbart, så jag bestämde mig för att göra den sedvanliga "Myrpromenaden", dvs, promenera upp till Myrorna för att göra  fynd!
Jag hittade en jättefin tunika för bara 60:-, helt i nyskick. The kind I like!

Efter det så gick jag ända bort till Kupan vilket jag inte besökt på flera år. Det fanns mer kläder än vad jag minns  och på många sätt har de också bättre priser. Jag hittade till min stora glädje ett par jättefina jeans till priset av 70 kronor som passade mig perfekt. Hur ofta händer det?? Inte ens i vanliga butiker har jag sån tur, för det finns så dåligt urval av byxmodeller jag tycker jag passar i, vare sig det gäller jeans eller vanliga byxor.

Det har varit otroligt fint väder idag och jag har nu fått lite färg om kinderna.
En mycket bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar