tisdag 4 maj 2010

Olika saker

Idag har jag inventerat på Åhléns. Skulle egentligen jobba 7-12, men vi blev ju aldrig färdiga, så inte förrän klockan 14:15 stämplade jag ut. Då var jag jättehungrig och trött eftersom jag inte ätit någon lunch, utan bara en macka vid 10. Men det blir ju pengar i slutändan, och det behöver jag just nu!

Igår hade jag Word- och layout-prov som jag inte tycker gick lika bra som det första, då jag fick Mvg.Så nu väntar jag med spänning på hur det ska gå för mig.

Jag har idag bestämt att jag och mina "grannfruar" ska ha nån slags tjejkväll med vin och ostbricka. De tyckte också att det var en bra idé så nu ska vi bara bestämma datum. Skojsigt.

Jag har inte sytt någonting på ett tag och just nu har jag lite tygköpstopp eftersom jag måste ha råd med kläder nu till sommaren. Jag har dock lånat en klädsömnadsbok med lite mönster från bibblan, eftersom jag då kan sy barnens kläder och det är ju inget utlägg för mig personligen:-) Barnen behöver alltid kläder och det är extra kul att få sy dom själv:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar