lördag 5 juli 2014

Lördag

Jag har nu varit hemma de sista två dagarna innan semestern, hade inte klarat att jobba!

Igår morse precis när jag vaknade fick jag lite dåligt samvete att jag inte gått till jobbet, kände att jag hade fått sova under natten för en gångs skull och kände mig hyfsat pigg där jag låg, men detta fick jag snart äta upp. Ganska snart efter att ha klivit upp blev jag riktigt matt, yr, kallsvettig och kände mig så i stort sett hela dagen och kvällen. Det var ganska varmt också, ca 23 grader ute. Försökte sitta ute ett tag i skuggan under parasollet men jag blev så varm!
På kvällen när vi satt och såg film fick jag regelbundna sammandragningar under ett par timmars tid och det var som om bebis bökade extra mycket där inne.

Idag ska jag försöka få till en promenad iallafall, tror att jag behöver röra på mig lite. Annars har vi inte planerat någonting för min första semesterhelg! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar