söndag 20 juli 2014

Ajaj i vecka 39

Har nu gått in i vecka 39 och det betyder att det inte är alltför lång tid till bebis ankomst, wieehhh!

Nu så här i sluttampen har jag plötsligt fått problem med smärta i högra skinkan som strålar neråt bakpå låret. Tror det rör sig om falsk ishias. Det kan såklart vara fogarna som gör ont, men mindre troligt. Iallafall. Nu går jag som en äkta höggravid kvinna, en sån man ser på amerikanska filmer, eller som Olov taktfullt uttryckte sig "som gammelmormor gör". Jamen tack då vet jag :)

 Har precis avrundat en runda bocciagolf med familjen så nu orkar jag bara ligga i sängen och surfa känner jag :) Med fläkten på såklart!

I övrigt försöker jag överleva värmen och mina svullna ben och händer. Tar verkligen en dag i taget nu. Nästa vecka har jag inbokat barnmorskan, förhoppningsvis sista besöket, och ett frisörbesök. Vi får väl se om jag blir tvungen att avboka frissan om jag får mer problem, men Olov får skjutsa så det blir nog bra :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar