fredag 11 juli 2014

10 år som gifta!

Igår hade vi en riktigt bra dag! Älskling och jag firade 10 år som gifta, dvs Tennbröllop! Det var fint väder och efter lunch tog vi med barnen på en promenad runt Laxön. Det är så fint där, mycket turister som strömmar till där. De har bland annat ett café där man kan äta jättegod kulglass, vilket vi gjorde. Vi gick sedan en lite längre runda för att kunna posta ett brev, men fy bubblarns så jobbigt det var för mig. Ont överallt hade jag sen! Men mysigt hade vi! :)


På eftermiddagen gjorde vi oss i ordning för att åka in till stan och restaurangbesök på det nya indiska stället "Namaste". Gud vad jag längtat efter indisk mat, har inte ätit det sedan vi bodde i Umeå. Det är ju så himla gott!! Och barnen som aldrig ätit det förut tyckte det var jättegott, dom älskade det där naanbrödet, precis som jag gör :)

En bröllopsdag kanske inte riktigt vad vi tänkt för något år sedan (då vi hade tankar på utlandsresa, förnyelse av löften osv) men en riktigt bra dag trots allt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar