fredag 11 februari 2011

Stormigt

Usch, igår hade jag en riktigt usel eftermiddag....var ingen bra mamma alls:-( Tur att man har en så klok och fin pojke som efter jag sagt förlåt och kramar om säger: Mamma, det gör inget....:-/
Barnen har varit hemma sen i tisdags f.m men idag är barnen på dagis igen och jag får ta igen mig lite....hoppas denna fredag blir bättre. Vi ska snart ta och packa ner våra badkläder och åka till Kristiansborgsbadet, jag och maken. Det är snöstorm ute så det kan nog bli en skön och avkopplande stund, bort från all snö och in i värmen....

2 kommentarer:

  1. Skönt att se att det finns andra föräldrar som också har dåliga eftermiddagar...

    SvaraRadera
  2. Haha jo självklart finns dom, bara att man inte stoltserar så mycket över dom....:-/kram

    SvaraRadera