onsdag 9 februari 2011

Snart praktik

Idag är det onsdag...j*r vad dagarna går fort! Det har jag tyckt ända sen vi flyttade hit....eller kanske har att göra med att jag pluggar, då de flesta dagar ser likadana ut, typ. Noah har fortfarande feber och jag har valt att ha båda busungarna hemma. I morse skulle Olov till polisstationen och eftersom han ändå skulle kliva upp fick jag sovmorgon ända till 8:00:-)

Jag har nu ätit äggröra och druckit kaffe till frukost....Vide sitter i badet, Noah framför barnprogrammen.... och det ser ut att bli en underbart solig dag! Ska försöka plugga mellan varven, så länge det tillåts.

Om några veckor är det meningen att vi ska gå ut i praktik, men bara i två veckor. Det sägs att det är svårt att få praktikplats när det bara gäller miljöpraktik. Det är ju i stort sett bara meningen att vi ska observera, eftersom vi inte har kunskapen till så mycket annat...jag vet inte ens vart jag vill vara. Känner inte för att vara på nåt sjukhus egentligen...fast det finns ju många andra ställen också som tur är...ahh jag har ingen aning!

Hej hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar