fredag 25 februari 2011

Överraskning

Klockan är halv nio och jag har druckit dagens andra kopp kaffe. Jag är helt själv hemma, det är alldeles tyst och en sån där guldstund att njuta av. Det är dessutom fredag vilket ger en mysfaktor i sig. Jag är fortfarande förkyld men jag tror att det gör mig gott med en prommis till stan...

Mina planer för dagen:
  • Fixa till mig lite
  • Ta på mig varma kläder och promenera ner på stan (tar ca 40 min). Perfekt, då får jag dessutom dagens motionspass:-)
  • Kanske shoppa lite
  • Handla mat till kvällens överraskning
  • Ta bussen hem igen
Ikväll ska alltså jag laga lite mat till min älskling och bara mysa:-) Det ska bli tre rätter inklusive världens godaste efterrätt med vit choklad...mums:-)
Min älskling tar hand om mig i vått och torrt. Nu är det min tur att visa uppskattning för det och vårt fina, underbara äktenskap:-)

2 kommentarer:

  1. Synd vi inte bor i samma stad, då kunde vi ha lunchat :) . Ha en trevlig dag!

    SvaraRadera
  2. Ja, det är alltför tråkigt:-( Du o familjen får komma hit sen! :-)

    SvaraRadera