fredag 9 juli 2010

Härliga människor!

Jag fick ett så trevligt besked ikväll från våra grannar, att de kanske kan ta hand om Latte när vi flyttar. Vi har inte hjärta att låsa in vår fina kisse i en lägenhet så vi tänkte försöka hitta en fin familj åt honom i sommar.
Så får jag det här beskedet när jag sitter på bussen på väg hem från jobbet. Missade nästan att plinga före den enda hållplatsen i Sävar, så uppspelt blev jag! Och rörd.

Tydligen springer Latte, flera gånger per dag, på deras uteplats och gosar och charmar upp dom. Den lille rackarn! Så han är i princip deras redan.
Men ändå bad jag henne att fundera på det några dagar eftersom jag vill att de ska vara helt säkra.

Det känns som om livets bitar faller på plats. Vi har inom väldigt kort period sålt huset, köpt lägenhet och nu ordnar sig annat praktiskt.Swell!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar