torsdag 7 augusti 2014

Uppdatering 15:48

Har inte hänt någe mer, snarare så att sammandragningarna och molvärken försvann då jag tog en välbehövlig tupplur. Men nu när jag varit uppe ett tag känner jag då och då lite mol från magen och magen blir stenhård verkligen.

I övrigt så donar vi på idag och har en riktig mysig dag. Det har varit mulet och regnat hela dagen och det bästa av allt, temperaturen ligger på blygsamma 20 grader! För första gången på mycket länge känner jag mig som en människa och skulle mycket väl kunna tänka mig att föda barn idag!

Älsklingen har listat lite i hallen och burit ner tv och tv-bänk. Den gamla soffan är på plats och tänk, den rymdes faktiskt!  Så, här får den stå tills den nya kommer om några veckor. Det känns helt underbart att ha ett helt nytt rum att använda. Det har trots allt stått tomt i princip 1 år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar