måndag 4 augusti 2014

Bf +2

Idag har vi varit in till Gävle då jag hade klipptid, så nu är jag förlossningsfin! Efter det tog vi en hamburgare på Donken och en välbehövlig milkshake. Jag fyndade även en klänning på Intersport för bara 69:-.

Fyndet 


När vi kom hem och barnen gått över till grannarna, tog jag och Älsklingen ett skönt dopp i poolen. Det är ungefär 33 grader idag så det var väl behövligt!

Nu går jag omkring i bikini här inne, ett sånt härligt sätt att bibehålla lite svalka ett tag. En alkoholfri öl har jag hunnit klämma (gött!) och har just satt in en bacon- och fetaostomelett i ugnen som blir denna måndagens middag. Har även hunnit med att prata lite i telefon med Märtha, en av mina sekreterarkollegor från jobbet. Hon var nyfiken hur det hade gått med allt.

Inga speciella känningar i maggen idag annars!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar