lördag 11 februari 2012

Långa och fylliga ögonfransar? Del 3

Nu efter drygt 3 veckor kan jag med glädje se resultat av användningen av DHC. Fransarna har blivit längre, detta märks särskilt när jag böjer upp fransarna med tång och använder min Clinique.mascara. Fransarna ser både tätare och längre ut. Jag har tidigare haft som små mellanrum mellan fransarna på övre fransraden, men detta konstaterar jag är borta nu. Fransarna ser svartare ut, vilket förmodligen är en följd av att de blivit fler, och de ser friskare ut på något vis.
Jag har använt produkten två gånger per dag.

Jag beställde ju till en början från Groupon, där den skulle kosta 249:- Det var ju ändå extrapris då ordinarie pris är hela 800-1000 kronor. Då började Olov leta på E-bay eftersom han gjort en hel del fynd där tidigare. Då hittade han samma produkt för 29:- inklusive frakten. Så jag avbeställde då Groupon, fick en bekräftelse på detta och jag fick tillbaka pengarna på kontot.
Så dimper det ändå ner en DHC från Groupon i brevlådan en dag. Jag bestämmer mig för att behålla den trots att jag inte betalat. De måste ha glömt att avbeställa leveransen. Inte mig emot. Kanske lite elakt men ibland får man vara det, peciellt när man är fattig student :-)
Så nu har jag alltså två stycken exemplar och det är tur, för jag har inte så mycket kvar av den första...

4 kommentarer:

  1. Det lät som en klockren produkt för mig, med mina korta, glesa fransar. Särskilt om det dessutom funkar!:)Men hur länge ska man använda den? För alltid, eller håller fylligheten även om man slutar? *Nyfiken* Kram Emma

    SvaraRadera
  2. Jag har använt Billion dollar brows på ögonbrynen, det har också funkat! Det växte ut strån där det slutat växa pga överplockning. Nu har jag inte använt det på några månader, ska nog beställa en ny och se om det kommer mer bryn!

    SvaraRadera
  3. Emma: JAg tror att man kan använda den en period tills man känner sig nöjd, därefter kan man underhålla fransarna med att applicera ca 1 ggn i veckan. Det borde funka. Vet att en tjej som använde antingen den här eller en liknande produkt använde sin i några veckor för att sedan sluta. Hon hade bibehållit fyllighet och längd, men hur länge efter det vet jag ju inte.
    Annelie: Ja jag har självt funderat på att börja använda på brynen då ajg också har överplockade bryn. Är bara rädd att de blir långa....

    SvaraRadera
    Svar
    1. Dom blir inte långa, bara fler :) Jag har ju inte precis fått Brooke Shields-bryn, men dom har blivit fylligare :)Jag själv ser stor skillnad.

      Radera