söndag 4 september 2011

Easewhite

Mitt nya projekt: Tandblekning!

Produkten heter Easewhite och kostar bara 295:-. Man kan tycka att priset är så lågt att produkten inte fungerar....men joo det gör den. För mig funkade det från första tillfället. Inte har den orsakat ilningar heller som jag hört att den skulle göra.

Det här är ingen mirakelprodukt, då skulle tandhygienisterna inte ta 3000:- för en tandblekning, utan jag tror att Easewhite tar udden av de värsta missfärgningarna som har uppstått under många år. Kaffe, te, vin, tobak osv.

Och som sagt, fungerar bra. Har använt den 3-4 ggr nu i en timmes verkningstid, men har inte märkt någon avsevärd förändring efter första tillfället. Men jag är superglad att den har funkat. Nu är tänderna inte gula längre, utan bara mindre vita!:-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar