onsdag 28 september 2011

Dagens inköp

Esprit volangkofta i svart, 209:- på rea

Man blir otroligt less på  pluggeriet då och då så ibland måste jag bara få rymma ett slag! Så idag promenerade jag de 40 minuerna in till stan, slank in på Esprit för att kolla deras nya höstkollektion och sprang på denna kofta som jag sneglat på i Ellos. I Ellos finns inga svarta koftor, men det gjorde det i Espritbutiken (bilden är från Ellos.se och är nog grå i färgen)! Den var dessutom på rea, dubbel glädje!

Även denna kofta provade jag...


....men eftersom jag får 40 % på en valfri vara, och hör och häpna även ta da VARUMÄRKEN, hos Ellos så har jag nu gjort en beställning på den istället. Blir ganska mycket billigare när man är fattig student som jag.

Det är alltid lika trevligt att få investera i några mysiga höstkoftor, önskar bara att jag hade råd med fler...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar