tisdag 19 april 2011

Well done

Igår fick vi äntligen tillbaka tentaresultatet och jag blev så glad över mitt VG!. Jag har fortfarande svårt att ta in att jag faktiskt inte bara klarade mig, vilket bara det är ett under, utan även fick det högsta betyget. Nu har jag fått VG i två av tre kurser och det känns ju helt underbart på denna akademiska nivå som det faktiskt är.
Visst har jag fått bra betyg förr, i gymnasiet och på komvux, men aldrig i såna här ämnen. Så det visar ju på att det faktiskt inte är nåt fel på mitt läshuvud utan problemet ligger i vilken inställning man har.

Idag ska jag en sväng på stan, ska inhandla lite smågrejer, bla en present åt en liten nyfödd bebisflicka som jag ska hälsa på i morgon:-) Vill också ha en ny hårfärg. Gärna åt lite rött, men vi får se....

Här har det varit helt underbart väder de senaste dagarna. Jag har kunnat sitta och sola i bikini på balkongen och faktisk fått lite färg:-) Igår var det 17 grader...i mitten på april! Våren är verkligen så härlig som jag har hört, här nere.

Nej nu go vänner måste jag göra mig redo för att promenera ner på stan. Kram kram

1 kommentar:

  1. Ja visst är den! Nu kommer du att ogilla vårvintern här uppe ännu mer hihi! :)

    SvaraRadera