måndag 4 april 2011

Måndag redan?

Ellos-klänningen
Förkyld, less, trött och allt sånt där, men det ska jag lämna därhän.

Kläder och accessoarer kan som vanligt pigga upp en småtrist tillvaro. Har just vunnit två klänningar på tradera för en liten slant. Hoppas hoppas att de passar nu! Igår kollade jag i Ellos för att försöka hitta gardintyg till köket. Jag har så svårt att bestämma färg....vi har ju grått, svart och vitt i köket så jag bestämde mig för ett lite grövre glesvävt linnetyg i färgen ljung. Tror att det kan bli bra. Var ju tvungen att kolla rean också och då hittade jag en jättefin tunika/klänning på, som jag beställde i två färger, en svart och en brun....hoppas att de passar:-) Det är jättebra med stjärnsystemet de har där man kan betygsätta plaggen. Det här plagget hade nästan bara fått toppbetyg.


Har jag tur får jag dessutom provbågar hem i brevlådan idag. Jag ska nämligen beställa solglasögon med styrka...har nu beställt från favoptic som bara tar ca 80 kr extra för solglasfärgning.

Nu blir det att läsa skolböcker resten av dagen, förutom att vika tvätt då...:-) Ha en underbar gråtrist dag! ;-)

2 kommentarer:

  1. Det verkade som det blev en rätt ok dag för dig iaf. Shopping kan ju bota de flesta sjukor :)

    SvaraRadera
  2. Ja dagen var helt ok:-) Fick dessutom inspiration till att möblera om lite i vardagsrummet, sånt älskar jag!:-) Kram

    SvaraRadera