fredag 15 april 2011

Nämen blev det fredag igen?

Idag har jag bestämt att det ska bli en riktigt bra fredag! Efter en promenad i solen mår jag alldeles utmärkt och det riktigt spritter i kroppen:-)

Fick ett riktigt bra besked som gjorde morgonen extra solig. Vide kommer nog att få börja på Soltorpet till hösten! Soltorpet är den förskola som ligger i samma komplex som skolan, i vilken Noah ska börja i förskoleklass i höst. Det innebär att vi bara har några få minuter till skolan samt att vi slipper lämna på två olika ställen....Det nuvarande dagiset ligger ungefär en km bort så det brukar ta ca 20 minuter för oss att gå dit varje morgon.
Yeeeee!!

Det har ryckt i mammahjärtat den här veckan så därför har jag hämtat barnen kl 14 varje dag för att få lite extra tid med dem. Mysigt. Jag känner att jag vill passa på medan det är lugnet före stormen.
Om 1, 5 veckor kommer jag att börja praktisera så då blir det lite extra långa dagar, samt att jag kommer att ha en megaomfattande rapport att göra samtidigt....puh!

Det skulle tydligen bli varmt denna helg och nästa vecka. Hoppas att vi kan få lite sol nästa helg då jag och mina två systrar åker på finlandskryssning. Nu börjar jag verkligen se fram emot resan...:-)

Nästa vecka ska jag ta itu med plugg så idag blir en städdag tänkte jag. Olov har varit i Solna hela veckan på PHS så nu ser jag fram emot kvällen då det blir en liten tiny pizzabit och sallad (försöker hålla igen lite;-)) och lite rosévin.

Nä nu ska jag ta itu med lite mending och sedan blir det städ för hela slanten!

Ha en underbar fredag vänner! Kram:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar