onsdag 2 mars 2011

Minigrisar

I natt drömde jag en konstig dröm om att jag råkade ha ihjäl små små minigrisar, de var inte större än de där plastfigurerna i Kasta gris. Jag råkade lägga ner dem i typ mjöl eller nåt så att de sjönk, och så trodde jag att de kunde krypa upp liksom myror gör. När jag såg att de inte gjorde det så förstod jag att jag hade haft fel. Stackars stackars miniminigrisar:-(

I övrigt händer det inte så mycket. Jag är rätt så less på det mesta och vet inte varför. Jag vill att det ska hända någonting! Jag har ju fått ett jobberbjudande i sommar på Scandic, men inte heller det känns roligt...(jobb överhuvudtaget). Skulle helst bara vilja dra en sopsäck över huvudet och stanna där ett tag. Åh varför känner jag så här???? När jag pluggar så känner jag inte så, för då tänker jag inte på det, och utbildningen känns fortfarande kul och rätt.

Har köpt lite B-vitaminer för att se att jag inte har någon brist på någonting, man måste ju utesluta allt liksom...

Idag har jag en ganska fullspäckad dag vilket är bra. Dels ska jag försöka lyssna klart på alla föreläsningar för den här nya delkursen i nationalekonomi, dels ska jag dammsuga och städa lite...och sedan ta mig iväg på en promenad i solen:-) Jag håller på med en väska och fick slut både på tyg och sytråd så jag ska göra ett besök på Ikea tänkte jag. Det tar ungefär 25 minuter att promenera dit så det känns alldeles lagom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar