torsdag 3 mars 2011

T-Rex vrede

I natt drömde jag om dinosaurier som höll på att ta över världen, så att man fick gömma sig ungefär som människorna gömmer sig från zombiesarna i The Walking dead, eller andra filmer där människorasen håller på att utrotas.
Vi gömde oss i hus eller stengrottor men T-Rexarna var oss alltid på spåren och nosade upp oss. Låter kanske inte som nåt speciellt i era öron, men jag lovar, i drömmen var jag skräckslagen!

Jag och mina drömmar.....

I motsats till förra inlägget så känner jag mig jätteglad och tillfreds idag. Jag har haft en underbar dag med älskling. Först promenad till stan, ca 40 minuter i det härliga vädret. Sol och dropp. Wunderbar! Sedan lunch på asiatisk restaurang där vi åt Malaysisk wok. Båda två ÄLSKAR asiatiskt, speciellt thailändskt eller indiskt. Sushi är också en klar favorit. Supersmarr verkligen!
Vi besökte också tebutiken och köpte lite olika teer, ett grönt som smakade Pina Colada, två roiboos-teer med smakerna av vanilj och ett med ingefära och citron. Vi kollade sedan på lite kläder, bla på favoritbutiken "New Yorker". Älskar deras utbud, färger, priser och trevliga modeller. Men det blev inget shoppat idag, känner mig lite snål/sparsam för tillfället...

Älskling har varit på två jobbintervjuer, idag och igår. Det ena har han fått om han vill, det andra är bättre betalt och mer intressant men flera sökanden...håller tummarna nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar