söndag 13 mars 2011

Söndag

Usch, idag är det inte bra. Snortjock näsa. Trött. Less på mitt hår. Tur att jag ska klippa mig imorgon och nåde den som blir sjuk eller på annat sätt kommer emellan, hehe.

Melodifestivalen blev lyckad igår! De låtar jag höll på var i toppen och Eric Saade vann. Så slapp JAG iallafall reta mig på att fel låt vann (förra årets fiasko höll nästan på att få mig ge upp allt vad melodifestival heter).

Imorgon börjar en ny delkurs och tenta på det i veckan....Sen slipper man teori ett tag för att gå ut i praktik. Måste ta tag i den biten imorgon för jag har varit lite lat och har ännu ingen plats någonstans...

3 kommentarer:

  1. Jag tycker om Anna Bergendahl!
    ...men det är i.a.f tråkigt att du är sjuk :( kram /Emma

    SvaraRadera
  2. Emma, jag tycker också om henne och låten, jättemycket. Men låtmakarna kanske måste inse sina begränsningar inom ESC? Kram kram

    SvaraRadera
  3. ...och med fiasko menar jag att Sverige faktiskt inte ens blev kvalad in!

    SvaraRadera