måndag 20 december 2010

Water for elephants

Bitvis läser jag mycket romaner. Har just läst klart en biografisk fängelseroman. Det är oftast såna böcker jag tycker är bäst, men vanliga skönlitterära böcker funkar det med, men ofta har jag svårare att välja. En bok som det görs film av brukar vara bra, för annars skulle man knappast bemöda sig att göra en film. Så denna bok har jag nu beställt; "Bröderna Benzinis spektakulära cirkusshow" av Sara Gruen. Och orginaltiteln är "Water for elephants" vilken alltså är filmatiserad och kommer på bio, med Reese Witherspoon och Robert Pattinson i huvudrollerna. Den kostade 38:- på Adlibris. Hoppas den är bra!

1 kommentar:

  1. Tjena tjejen! Wow vilken härlig somrig väska du sytt! Jag såg den på ett kort men hittade inte tillbaka till den. Jag har en fråga till dej. Fräck måste jag vara, är ju så himla sugen på att sy mej en sån väska jag också.. Men hur i hela friden bar du dej åt att vändsy den? Förlåt jag är fräck. Fniss men jag kan ju inte få mer än ett nej på min fråga, eller hur.. Skulle du ha lust att skriva en liten förklaring om hur du vändsydde? Ha en härlig god jul! Kram Ewa. kisse70@yahoo.se

    SvaraRadera