fredag 10 december 2010

En bra fredag

Typisk blixtbild med röda ögon, går ju ej att fånga en finstämd luciabild eftersom det blir så suddigt...
Morgonen började med luciafirande klockan sju på dagis. Det var så mysigt att se småttingarna stå och sjunga för oss föräldrar. Efter barnen var klara fick vi äkta lussefika med pepparkakor (som barnen bakat), saffransbröd och kaffe. En bra morgon med andra ord!


Vid 10 kom Frk Gustafsson och hämtade upp mig med bil och så åkte vi ner på stan. Hade lovat att visa henne runt i skönhetsprodukternas underbara värld, i vilken hon hittills varit en novis. Hon fick med sig både Biotherm och No 7 vilka båda är bra märken så jag är övertygad om att hon blir nöjd:-)
Själv fick jag med mig hem en hårfärg, B.U.S. och lösögonfransar plus lite gratisprover som jag fick. Tänkte göra lite fler slingor i håret och B.U.S:A upp mig lite, känner mig alltför blek nu. Lösögonfransarna sparar jag till nästa fest, kanske nyårsafton?:-)

Jag hann med ganska mycket plugg igår så jag känner att denna fredagen blir en ledig fredag. Måste städa lite inför helgen och sedan ska vi äta lite gott ikväll och mysa framför idol.

Jay eller Minnah?? Eller ska jag säga; Jay + Minnah? ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar